הסודות של המספרה התל אביבית: חדר מסתור לשבחי"ם • צפו

בנצי ליזרוביץ | צילום: חטיבת דובר המשטרה 1 Comment on הסודות של המספרה התל אביבית: חדר מסתור לשבחי"ם • צפו
18:27
30.04.24
איתי גדסי No Comments on איזנקוט מאשים: "חברי קבינט מפעילים סחיטה באיומים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חשדם של שוטרי מג"ב שעסקו בפעילות שגרתית, התעורר לנוכח מראה עובד פלסטיני במספרה מפורסמת בלב תל אביב. גם כשנכנסו למקום וכשהתברר כי מדובר בשוהה בלתי חוקי מג'נין, לא בא הסיפור אל קיצו. מראה שהייתה תלויה באופן מחשיד על הקיר האחורי של המספרה, הובילה את השוטרים לחדר נסתר.

חדר המסתור כלל שירותים, ומקלחת, המשמשים, על פי החשד, להלנת שוהים בלתי חוקיים. בנוסף הגדיל לעשות בעל המקום והציב דלת נוספת מחדר המסתור שתשמש לבריחתם עם הגעת כוחות הביטחון.

"ברור לנו שרבים מהמסתננים ששוהים ועובדים כאן באופן בלתי חוקי, באים לכאן רק לצורך פרנסה, אך למרבה הצער, אנו נתקלים בלא מעט מקרים, בהם פעילי טרור משתמשים בפלטפורמה הזאת, לצורך פעילות חבלנית עוינת ופעולות טרור", אמר סנ"צ מיכה גפני מפקד יחידת שחר 101 תל אביב, והוסיף, "ברבים מהמקרים, אנו מגלים, כי מי שעומד מאחורי אותה פשיעה, הם בעצם אזרחים ישראלים, שפועלים מתוך שיקולים אישיים וכלכליים, ומעודדים את התופעה, ומאפשרים בכך גם לכאלה שכוונותיהם אינם טהורות להסתובב ברחובות בחופשיות. אנו קוראים לציבור לנהוג בערנות ובמשנה זהירות, על מנת שיחד, נוכל למנוע את האירוע הבא".

במשטרה אמרו כי לאור רצף האירועים האחרונים, תוגברה הפעילות כנגד תופעת השוהים הבלתי חוקיים אך בראש ובראשונה ניתן הדגש למחוללי התופעה, אלו הם המסיעים המלינים והמעסיקים, מתוך הבנה שהשהייה הבלתי חוקית מהווה פלטפורמה נוחה לפעילות טרור כנגד אזרחי ישראל.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    פשש מומחים הם נהייו